Nyoba Post by Email

testiing… *pake toa

10 thoughts on “Nyoba Post by Email

  1. Hihihi nang kene bosone suroboyoan rek. Melok aaaah. Aku yo durung tau posting by email mam. Coro konvensional sing gampang2 ae πŸ˜€

    Hahahah… hiyo, Mbak Rin, enak langsung… tapi aku dolek sing ‘rata kanan-kiri’ kok ga iso yo… opo aku sing rung ngerti yo. Sampean iso mbantu? πŸ™‚

    Suka

  2. nek di kampung saya sudah gak pake test..tes..tes…tapi diganti jek…jek..jek…

    salam hangat dari Surabaya

    *ngakak* di tempat saya juga pernah kayak gitu… jek, jek, jek… tes, satu-dua, tes satu, satu-dua… (membayangkan suara menggema)

    Suka

  3. semoga keinginannya terealisasi ya πŸ™‚

    amiin… makasih ya Mba Myra… ohya, apa kabar, Mba? aku belum main lagi ke ke2nai, karena masih ngandelin internet kantor, hihihi, blogspot ga bisa diakses…

    Suka

Tinggalkan Balasan

